În contextul epidemiologic actual, accesul cetățenilor în sediile Inspectoratului de Poliție Județean Bacău se realizează în conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului nr. 1.130/2021, doar pentru persoanele care fac dovada vaccinării împotriva virusului Sars-CoV-2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, care prezintă rezultatul negativ al unui test RT-PCR pentru infecția cu virusul Sars-CoV-2, nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid pentru infecția cu virusul Sars-CoV-2, nu mai vechi de 48 de ore, respectiv care se află în perioada cuprinsă între a 15-a și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul Sars-CoV-2.
Pentru persoanele care nu fac dovada vaccinării se va asigura accesul cetățenilor la serviciile publice oferite, în situații urgente.
În vederea realizării celor de mai sus și pentru asigurarea dreptului cetățenilor la petiționare și a protejării angajaților Inspectoratului de Poliție Județean Bacău, activitatea de primire în audiențe se va desfășura numai în cazuri cu caracter deosebit raportat la situația prezentată de către solicitantul audienței.
Persoanele care participă la audiență vor trebui să poarte mască și mănuși de protecție și să respecte regulile de prevenire a infectării cu COVID – 19.
Activitatea de primire a petițiilor cetățenilor va fi asigurată prin intermediul trimiterilor poștale, al adresei de e-mail cabinet@bc.politiaromana.ro sau prin completarea, on-line, a formularului postat pe pagina de internet a Inspectoratului de Poliție Județean Bacău la secțiunea Contact - Trimite o petiție online.